Jangan anggap ini masalah kecil! Sila ambil perhatian dengan serius seterusnya jika hubungan anda dan pasangan bermasalah...

 

"Membongkar Kehebatan Sang Lintah Menjadi ANACONDA !

Rahsia Ekstrak Lintah & Herba  Yang Diamal Turun Temurun..."

 

 

Adakah Anda Tergolong Seperti Dibawah Ini??

Jika "YA" Memang SUSAH Hidup Anda..

 

Adakah Malam Anda KEDINGAN & HAMBAR?

Adakah Anda Seorang Yg Lemah TENAGA BATIN atau MATI PUCUK?

Anda Ingin Melambatkan MENOPAUSE?

Adakah Anda Ingin Menghilangkan BAU Pada Faraj Wanita?

Adakah Anda Mahu MENGETATKAN Vagina?

Adakah Anda Mahu Merawat Kesan KEDUTAN Pada Faraj?

Andakah Anda Mahu Meningkatkan PELUANG MENDAPAT ZURIAT?

Anda Nak Saiz Idaman? BESAR, PANJANG, KERAS dan TAHAN LAMA.

Adakah Anda Ingin Memiliki SAIZ Zakar Yang KENTAL?

Andakah Anda Ingin Menahan Dari CEPAT KLIMAKS?

Anda Mahu Mengelak Dari Masalah MATI PUCUK?

 

 

Ketahuilah Rahsia Dan Kaedah Bagaimana Orang Biasa Seperti Saya Dan Anda Juga Boleh Memulihkan Sendiri Masalah "ANU" Anda.

Telah Terbukti Berkesan. Dijamin Original 100%

 

 

 

Daripada: Team Sensaoil.net

Tarikh: Mar 12 2010  11:31P.M.

Per: Mencari Nikmat Yang Hilang.

 

Tahukah anda, bahawa lelaki ada 2 nyawa. Satu nyawa kecil dan satu lagi nyawa besar. Jikalau nyawa yang kecil itu tidak berfungsi ataupun tinggalkan kita, tak guna lagi kita hidup. Semuanya akan lari dari kita. Isteri, tunang dan pasangan anda pergi dari anda. Badan anda besar, muka anda hensem, duit banyak tapi kalau "Anu" anda tidak berfungsi dengan baik maka gelap gelitalah dunia anda.

Rahsia anda akan terbongkar di malam pertama bersama isteri anda. Adakah anda mampu bertahan atau tidak ? Semuanya akan terjawab apabila anda bersama dengan isteri anda. Jika anda tidak mampu bertahan semasa menggauli isteri anda maka sesuatu perlu dilakukan bagi memastikan hubungan suami isteri anda berjalan dengan baik.

Kajian para saintis menunjukkan 60% wanita tidak mendapatkan kepuasan seks sepenuhnya semasa bersetubuh akibat daripada kelemahan tenaga batin pihak lelaki yang gagal mecapai tahap ketegangan yang memuaskan dan gagal untuk bertahan lebih lama. Kekuatan dan kehebatan lelaki terletak pada keupayaan tenaga batinnya.

Kebanyakan lelaki pada masa kini memang mampu melakukan hubungan seks tetapi adakah para isteri atau pun pasangan anda akan merasakan kepuasan seks jika hanya mampu melakukan hubungan seks dalam masa beberapa saat sahaja dan hanya sekali sahaja pada suatu ketika?

Ingat para suami, INGAT! anda memang 'terrer'. Selesaikan pelbagai masalah pejabat atau organisasi,  kerjaya, politik, kewangan, masyarakat tapi kalau satu masalah ini 'tak beres' tiada gunanya!

 

Para suami! jangan benarkan isteri anda berkata, "Ala abang ni harap muka 'hensem', badan jer besar tapi cepat 'keluar' awal" dan dia pun tersengih-sengih kat anda,

eeiii malunya rasa weh!

 

Kalau tak nak jadi gitu, anda perlu buat sesuatu. Ingat! perempuan zaman dahulu kalau tak puas pun dia masih hormat laki, tapi zaman millenium zaman baru ni kalau dia tak puas, macam-macam ragam 'boleh' jadi, silap-silap boleh gaduh besar 

atau 'makan luar' pula.

 

Inilah Masalahnya Yang Segan Sangat Nak Cakap.

Buat Apa Nak Segan Daripada Merana.

 

Ingat! Jangan benarkan 'pukulan malam pertama' atau 'malam-malam' biasa anda seterusnya tak beres, kantoi dan kena gelak oleh isteri anda sendiri. Sebab anda mudah 'game over' macam main Play Station!

 

Harap muka saja 'hensem', tapi alahai... mudah kendur sebabnya urat zakar tak pernah diservis! Kalau kereta sendiri pun rajin diservis apatah lagi 'Anu' yang satu tu!

 

 

"Oh Suamiku! Derita Isterimu...

Dengarlah Rayuanku!"

  • Oh Suamiku! Ingatlah! lelaki yang 'hebat' adalah boleh tahan dan lambat 'muntahkan' pancutan. Dan aku pula sentiasa puas dan 'lentok' habis! Inilah yang aku inginkan.

  • Oh Suamiku! Kasihanlah isterimu ini! 'Syurga duniaku' tak dapat sebab kau ego sangat, mulutku tak cakap tapi hatiku berkata-kata dan meronta-ronta nak benda tuh.

  • Oh Suamiku! Kasihanlah isterimu ini! Dah lah penat menguruskan rumah tangga 'penat' pulak hatiku sebab kau 'tak pernah beres'!

  • Oh Suamiku! Kenapalah kereta, rumah dan telefon bimbit bersilih ganti kau boleh guna? Kau boleh bayar ansuran kereta, bayar sewa rumah, boleh beli prepaid. Tapi untuk 'batang zakar'mu kau tak jaga dan tak pernah servis? Kenapa 'kedekut' bab jaga 'nyawamu' dan nyawaku juga ni?

  • Oh Suamiku! Mengapakah kau boleh berucap berdentum-dentam di depan orang ramai tanpa gementar tapi bila mengadap binimu ini risau dan gelabah? Sebab apa? Aku tahu tapi kau malu nak cakap. Sebab kau selalu 'game over' cepat sangat! Lepas tu nak balik malam takut nak mengadap bini!

  • Oh Suamiku! Mengapakah ketika bersanding dulu meriah sangat! Tapi atas katil bila tidur 'berlaga punggung'. Bukan acara 'menikam'! Alahai! Kalau lama-lama buat 'deek' jer macam ni, jawabnya terpaksa pergi pejabat kadilah! Tapi tak nak lah jadi gitu!

  • Oh bakal Suamiku! Ingat! bila nak bersanding nanti, kawan-kawan atau orang lain akan 'menilai' dirimu ni 'gagah' ke? Sedar tak? Kelemahan sendiri memang tak nampak, tapi orang-orang tua yang berpengalaman nampak! Mereka bukan nak tengok sangat kita bersanding saja-saja, tapi ada hakikat disebaliknya.

 

FAKTA SEKS LELAKI

 

Ini adalah KAJIAN daripada syarikat 

Durex Condoms, Amerika yang membuktikan bahawa :

 

   

...60% lelaki ASIA mengalami lemah tenaga batin

   

...Pada umur lebih 30 tahun, lebih 82% lelaki tidak dapat mengekalkan ereksi ketegangan zakar seperti pada umur 20 tahun dahulu.

   

...8/10 daripada wanita mengatakan bahawa faktor saiz amat penting untuk kepuasan mereka

   

...2/3 wanita di dunia tidak berpuas hati dgn saiz zakar pasangan mereka

   

...9% lelaki memiliki saiz zakar yang kecil daripada yang

sepatutnya mereka miliki

   

...Lebih daripada 75% wanita di dunia mahu zakar yg besar & panjang

   

...88.7% daripada lelaki di dunia akan menambah saiz zakar dengan pelbagai cara

   

...Mereka yang selalu menjaga zakar mereka akan kelihatan lebih

berkeyakinan dalam hidup

 

 

 

Adakah...  'Anu' Anda Selalu 'Muntah' Awal Dan Pasangan Anda Tak Puas!

Apa puncanya?

 

   
...Ingin mengelak pancutan air mani sebelum masa agar pasangan anda sentiasa ingat kegagahan zakar anda sampai bila-bila masa?
   
...Adakah anda ingin memecahkan lemak-lemak serta angin-angin serta aliran darah disekitar batang zakar anda? Supaya tak tersumbat dan bersedia bila-bila masa untuk bersetubuh!
   
...Adakah anda mahu menguatkan batang zakar dan membetulkan urat saraf disekitar batang zakar? Tanpa menelan pil-pil yang mungkin memberi kesan sampingan!!
   
...Adakah anda inginkan batang zakar anda keras betul-betul (WOW!!) sebelum bersetubuh, agar pasangan anda geram mengemutnya!!
   
...Mahu melambatkan dari geli? Supaya pasangan anda bebas bermain banyak posisi, sehingga dia puas dan anda rileks aje!!
   
...Ingin mencegah dari kurang selera seks? Jika pasangan anda minta bersetubuh dan sentuh zakar anda dan zakar anda terus berdiri tegak..Berdiri terus tanpa disuruh!!
   
...Mahu melajukan pancutan air mani? Supaya pasangan anda terasa amatlah geli bila farajnya kena tembakan mani anda?
   
...Inginkan kepala "Anu" anda besar apabila ianya kembang? Supaya pasangan anda geeeeeram melihatnya!
   
...Setiap Kali Bersetubuh, adakah anda sering terpancut awal? Dan Pasangan anda tidak puas?

 

 

Usah Cakap Banyak Lagi...

Produk Sensa & Ayuzip Ni... Fuyooo!!!

 

Ketahuilah Khasiat

"Rahsia Sensa & Ayuzip" Yang Ajaib Ini!

 

 

 

Sensa#1: Melambatkan Ejukasi

(Pancutan Mani) Agar Tahan Lebih Lama.

 

Ketika bersetubuh, produk sensa ini mampu melambatkan pancutan mani. Jadi banyaklah posisi yang anda boleh memukulnya! Bayangkan kalau anda mampu buat 6-10 posisi memukulnya tanpa henti, aduh nikmatnya!

 

 

Sensa#2: Untuk Lebih Besar, Panjang, Keras Dan Tahan Lama.

 

Produk Sensa ini kalau diamal, boleh mengeraskan batang zakar, lebih besar dan tahan lama, maksudnya  selepas anda membuat tembakan, anda terus memukul tanpa disuruh.

 

Percaya lah anda juga boleh. Sebab orang lain dah berjaya  dan tengoklah  pasangan anda nanti selimut pun tak dapat nak tarik. Itu tanda nya dia sangat puas!

 

 

Sensa#3:  Melambatkan Geli.

 

Cepat geli adalah disebabkan urat-urat tidak dijaga, Sensa ini mampu melambatkan geli. Bila lambat geli, maka pasangan anda pula yang tak tahan geli dan meminta dicepatkan tembakan tu.

 

Akhirnya siapa yang tewas dulu dan 'Anu' anda akan tersenyum lebar. Itulah rahsianya!

 

 

Sensa#4: Memaksimumkan Ereksi Agar Lebih Kuat, Tegang, Dan Keras.

 

Kekuatan batang zakar sangat penting sebab kalau tak kuat macamana nak menikam? Semakin kuat tikaman semakin jauhlah pelayaran!

 

 

Sensa#5: Merawat Lemah Tenaga Batin, Mati Pucuk Dan Menambahkan Selera Seks.

 

Makan pil-pil cap ayam, cap unta ada risiko bahayakan jantung dan organ-organ yang lain, saya tak nak bertanggung jawab! Untuk selera seks, anda janganlah pula makan minyak Sensa ini kerana ia hanya untuk kegunaan luaran sahaja.

 

Sensa ini mampu menambahkan  selera seks anda! Bila selera dah ada ianya secara semulajadi akan memulihkan tenaga batin anda. Makan pil yang bukan-bukan ni sebenarnya cara orang malas dan jalan mudah, sebab malas nak buat amalan dan urut secara semulajadi macam datuk nenek moyang dulu. Untuk produk Sensa ini ada cara urutan disediakan. Cukup mudah dan jelas. Semua orang boleh melakukannya.

 

 

Sensa#6: Melajukan Tembakan Pancutan.

 

Ada satu kes pasangan yang tidak dapat zuriat, rupanya pancutan atau tembakannya tak laju dan tak sampai ke sasaran. Cubalah amal Sensa ini sebagai jalan ikhtiar. Urat anda mungkin tersumbat, lemak-lemak banyak.

 

Jangan gigi je servis digosok hari-hari, mana lebih penting, batang gigi atau batang zakar? Dua-dua penting kan..Kalau dua-dua penting maka kena jagalah seeloknya seperti menjaga diri sendiri.

 

 

Sensa#7: Melancarkan Peredaran Darah Dan Mengurangkan Pembekuan Darah..

 

Kat badan "Anu" kita, kalau lemak-lemak banyak kemungkinan besar banyak saluran mungkin tersumbat. Batang zakar jadi tak berapa kuat nak naik sebab berat. Saluran mani dan darah penting tu. Sensa mampu melancarkan peredaran darah serta mengurangkan pembekuan darah. 

 

Lepas amal Sensa ini, mungkin timbul urat-urat di batang zakar anda, jangan panik! Sebab itu tandanya anda gagah, tengok orang bina badan, timbul urat-urat kan, anda pun boleh tapi di batang zakar anda la!

 

 

Sensa#8: Rangsangan Seksual Daripada Bau.

 

Sensa telah didatangkan khas dengan pati minyak lavender yang harum dan mengandungi anti-septik. Lavender juga mengandungi agen penenang dan anda akan dapat merasai kehebatan Sensa hanya dalam beberapa saat setelah menyapunya di mana-mana bahagian kulit.

 

Jika Sensa disapu pada zakar semasa berasmara, ia juga dapat mengaktifkan clitoris, di mana ia bertindak merangsang libido/ghairah seksual pasangan anda.

 

 

Sensa#9:  Membesarkan Diameter Saluran Darah Serta Membetulkan Urat Saraf Zakar

 

Urat-urat saraf disekitar zakar mesti dijaga dan diperbetulkan, Sensa ini mampu membesarkan diameter saluran darah dan membetulkannya kalau diamal. Ianya sangat berkesan jika digunakan dengan kerap apabila semua bahan aktif dapat menyerap ke dalam epidermis dan masuk ke dalam 6666 saluran darah di dalam zakar.

 

Semua ramuan yang terkandung di dalam produk Sensa ini telah diuji di makmal dan terbukti berkesan untuk melancarkan perjalanan darah, mengurangkan pembekuan darah dan membesarkan diameter saluran darah.

 

 

Sensa#10: Pantang Sentuh, Nak Saja...

 

Adakah anda mampu bersetubuh sekali seminggu? Kalau ya, maknanya selera seks anda menurun, tetapi dengan amalan sensa ini, apabila bahu bersentuh je dengan pasangan, yang pasti "Anu" anda akan tidak duduk diam...

 

 

Sensa#11:  Merawat Sakit Otot, Kekejangan Dan Sengal Badan.

 

Sensa diadun dengan gabungan ekstrak lintah yang mengandungi hirudin, pheromone dan histamin. Formula ini juga mengandungi minyak zaitun, lada hitam dan halia. Dengan ramuan yang hebat ini, produk sensa telah terbukti boleh merawat penyakit seperti sakit otot, kekejangan dan sengal-sengal badan.

 

 

Ayuzip#12: Mengetatkan Vagina Bagi Kaum Hawa

 

Fungsi Produk Ayuzip V-Gin Lotion ini adalah untuk mengetatkan vagina dan ianya begitu lembut untuk mengembalikan dara anda. Diadun dengan kebaikan herba manjakani, mas cotek, sireh dan kacip fatimah, resepi istimewa ini diformulakan dengan campuran ekstrak lintah, berfungsi untuk mengeluarkan pheromone yang dapat menarik keinginan seksual pasangan melalui deria bau, memulihkan mati putik dan rasa dingin terhadap pasangan serta melambatkan menopause.

 

Selain fungsi utama mengetatkan vagina, ia juga dapat menyah-bau, menyah-bakteria, merawat keputihan, mengekalkan pH, memudarkan kesan gelap pada kulit dan mengekalkan warna semulajadi serta mampu merawat kesan kedutan kulit di bahagian intimasi. Bila vagina anda ketat sudah tentu suami anda tersenyum riang dan bertambah sayang pada anda. Percayalah anda akan jadi dara semula bila amalkan produk sensa ini.

 

 

Ayuzip#13: Mengecut Dan Mengetatkan Rahim dan Peranakan Wanita.

 

Produk Ayuzip V-Gin Lotion yang begitu lembut untuk mengembalikan dara anda. Ayuzip V-Gin Lotion sangat sesuai untuk diamalkan oleh remaja yang belum berkahwin bagi mengelakkan masalah sakit puan. Sepertimana produk produk Ayuzip Series yang lain, Ayuzip V-Gin Lotion juga berfungsi untuk meningkatkan ghairah seksual wanita. Jadikan pemakaian Ayuzip V-Gin Lotion sebagai satu kemestian di dalam rutin anda setiap hari dan kembalikan kegemilangan ketika zaman dara anda!

 

 

Ayuzip#14: Menegangkan Payudara Dan Punggung Yang Mengendur.

 

Ingin memiliki bentuk payudara yang montok dan mantap? Ayuzip Curvylicious dengan kandungannya Ubi Bidadari Putih adalah penawarnya. Ia juga dikenali sebagai pueraria mirifica yang mengandungi ekstrak miroestrol dan deoxymiroestrol yang boleh memberi kesan pembentukan semula pada bentuk payudara yang semakin kendur hasil daripada perubahan hormon dan faktor dimamah usia. Malahan ia juga menjanjikan kecantikan payudara agar semakin montok dan menggiurkan seperti yang diidamkan setiap wanita.

 

Hasil penggunaan yang kerap pasti memberi impak kepada saiz payudara yang asal kepada saiz idaman. Malah ia mengandungi agen anti-kanser yang dapat membantutkan pertumbuhan sel kanser bagi pengidap kanser payudara. Ia juga boleh membantu kaum wanita bebas daripada kanser payudara yang merupakan penyakit pembunuh utama wanita iaitu dengan mencegah pertumbuhan sel tersebut. Kaedah pengamalan Ayuzip Curvylicious bukan sahaja sesuai untuk wanita yang telah berumahtangga tetapi ia juga sesuai untuk kegunaan gadis remaja dan semua peringkat umur.

 

 

Sensa & Ayuzip:  Kehebatan Sensa & Ayuzip.

 

Kalau nak cerita kebaikan produk Sensa dan Ayuzip ni 7 hari 7 malam tak habis saya untuk diceritakan. Usah cakap banyak lagi. Produk ini telah terbukti berkesan. Dah masuk surat khabar, radio, tv, dan majalah. Anda semua tidak perlu was-was lagi. Ianya telah di uji di makmal dan diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia dengan setiap produk mempunyai nombor pendaftarannya. Produk ini dijamin mutunya dan yang penting adalah ianya buatan Malaysia. GUNAKANLAH TANPA WAS-WAS.

 

 

"Malulah Nak Beli Dkt Kedai.....Nanti Orang

Nampak Muka Ni Macam Mana...?!!"

 

Sebenarnya tiada apa yang perlu dimalukan. Tetapi jikalau anda inginkan privasi, kami di Sensaoil.Net boleh membantu anda. Setiap pembelian minyak lintah sensaoil atau produk-produk lain melalui laman web ini adalah dirahsiakan.

 

Kami akan pastikan tiada sebarang tanda pada bungkusan pos yang dapat menggambarkan isi kandungan tersebut. Tiada siapa yang akan tahu anda membeli produk daripada Sensaoil.Net melainkan anda seorang. Tetapi apabila produk sudah sampai ke tangan anda, pandai-pandailah anda nak sorok.

 

 

 

Apa Kata Sebahagian Mereka?

 

 

En. Abu Bakar, Seremban

 

Kami tidak perlu menwar-warkan khasiat Sensaoil. Apabila sebut sahaja minyak lintah, kebanyakkan lelaki sudah tahu khasiatnya. Malah, Sensaoil telah melalui pelbagai ujian di makmal dan testimoni yang menunjukkan kesan positif yang membanggakan. Sensaoil juga telah lulus oleh Kementerian Kesihatan Malaysia dengan nombor pendaftaran MAL05092306T. Lagi pun, saya sendiri tidak akan menjual Sensaoil kalau tidak berkesan. Saya berani jual sebab saya sendiri pun sudah menggunakannya. Perubahan luar biasa yang saya alami memang ketara, terutama dalam hubungan suami isteri. Kami lebih bahagia dan ceria. Terbukti apa yang dikatakan oleh kawan-kawan bukan cerita rekaan.

 

 

Encik Kumar, Kuala Lumpur


Isteri saya mengesyorkan saya berkahwin satu lagi. Ini kerana saya terlalu kerap berasmara. Tetapi oleh kerana cinta dan setia terhadapnya, saya tidak sampai hati untuk menduakannya. Kini isteri saya, menggunakan Ayuzip Intimate Lotion untuk menstabilkan tahap hubungan dan kekerapan kami.

 

 

Pn Azizah, Ipoh

 

Saya menggunakan Ayuzip V- Gin Lotion dan terdapat banyak perubahan positif iaitu saya tidak lagi mengalami masalah keputihan seperti sebelum ini. Harumannya begitu menyegarkan serta benar-benar mengembalikan zaman kegemilangan anak dara dulu. Wanita yang mementingkan kebahagiaan suaminya pasti tidak akan lepaskan peluang untuk memiliki Ayuzip V-Gin Lotion.

 

 

Pn Haryani, Sabah

 

Sebagai wanita yang telah berumahtangga, saya amat menitikberatkan kesihatan dalaman. Dulu, saya sering mengalami masalah keputihan. Pelbagai produk telah saya cuba tetapi kurang berhasil. Salah seorang kenalan saya menyarankan agar menggunakan produk Ayuzip V-Gin Lotion. Seminggu selepas itu, masalah keputihan semakin pulih. Lebih menarik saya juga telah mencuba krim payudara Ayuzip Curvylicious. Pada mulanya saya kurang yakin dengan keberkesanan krim ini. Namun dalam masa 3 hari, ia mula menampakkan kesan. Kini saya semakin yakin dengan penampilan saya. Terima kasih Ayuzip dan saya mengesyorkan agar semua wanita di Malaysia mencuba produk-produk Ayuzip dan rasai perbezaannya.

 

 

Puan Suraya Idar, Batu Pahat.

 

Sebagai pengasas salon dan perunding kecantikan saya memang amat menitikberatkan soal kecantikan dari segi luaran dan dalaman. Pada akhir tahun 2006, saya merasakan berat badan saya naik mendadak dan badan mudah terasa penat. Pada awalnya saya menjangkakan faktor penambahan usia saya sebagai penyebab. Mujurlah pada awal tahun 2007 saya telah tertawan untuk mencuba produk Ayuzip V-Gin Drink dan Ayuzip Bodylicious. Wow!! Ternyata berkesan dan menakjubkan. Setelah sebulan mengamalkannya, saya dapati rasa penat, letih dan lesu tiada lagi. Malah, badan lebih ramping dan menawan. Semua aktiviti harian saya berjalan lancar. Ayuzip Fairlady dan Ayuzip Curvylicious juga tidak kurang hebatnya. Kulit lebih halus dan badan makin terbentuk. Penampilan diri mestilah sentiasa dijaga, barulah namanya power!

 

 

--Dan Banyak Lagi Testimoni Yg Tidak Dipaparkan--

 

AMARAN!!

Pastikan Produk Yang Hendak Di Beli Adalah

Dari Produk Yang Betul..

Tidak pelik untuk saya katakan, sememangnya biasa saja kita lihat beraneka produk untuk lelaki atau wanita ini di jual di kaki lima, malah ada juga yang dijual secara haram di pasar malam. Saudara tahu tak?..Kesan benda-benda karut nih?..Kesan yang paling ketara ialah kematian, kalau tak mati pun tak mustahil anda boleh kena mati pucuk…bukan setakat mati pucuk, batang tercabut terus pun ader..

Sememangnya benda itu dah lah bukannya murah, kesannya tak tentu lagi ..yang dapat hanya kena tipu bulat2..duit hangus.. hidung pun berhingus..

Jadi..jika nak beli sesuatu itu, kena ada aspek ciri- ciri keselamatan, cara penggunaan, teknik serta mempunyai kelulusan daripada Kementerian Kesihatan Malaysia.

 

 

Produk- Produk Seksual Dipasaran Nie Hampir Semua Membawa Maut Dan Memberi Kesan Sepanjang Hayat. Jika Hendak Dapatkan Saiz Zakar Yang Besar, Panjang, Keras dan Tahan Lama Anda Perlu Memilih Produk Yang Betul

Ya, dengan beratus-ratus (mungkin beribu) produk di pasaran, sama ada yang diluluskan ataupun tidak, tentu sukar untuk memilih produk yang benar-benar berkesan dan selamat digunakan.

Produk-produk dipasaran bukannya murah jadi elakkan membazir dengan cara kaedah bertanya pada yang mahir, membuat kajian sendiri serta mencari maklumat mengenai produk sebelum anda membeli apa-apa produk dipasaran.

 

 

Produk Seksual Dipasaran Hampir Semua

Adalah Merbahaya

Kebanyakan produk yang terdapat di pasar-pasar dan toko jamu adalah diimport dan tidak dapat dipastikan keselamatan dan keberkesanannya. Banyak juga kes yang berlaku dimana mereka yang menggunakan "produk-produk" ini mengalami komplikasi yang teruk pada zakar mereka dan ada juga yang mengalami kerosakan buah pinggang yang sangat teruk.

Terdapat banyak "produk-produk" dipasaran yang mendakwa dapat membantu meningkatkan saiz zakar anda. Cukup dengan hanya melihat kepada bungkusan sahaja sudah dapat menarik minat anda untuk membeli "produk-produk" ini.

 

 

Persoalannya:

 

  • Adakah "produk-produk" ini benar-benar berkesan?

  • Adakah "produk-produk" ini selamat digunakan?

  • Adakah "produk-produk" ini tidak mempunyai kesan sampingan?

  • Adakah "produk-produk" ini mempunyai kelulusan daripada kerajaan Malaysia?

  • Adakah "produk-produk" ini mempunyai rekod yang baik dalam pasaran?

  • Adakah "produk-produk" ini menggunakan bahan yang halal?

Perlu kita ingat, anggota yang satu itu bukannya boleh ditukar ganti. Anda hendaklah berjaga-jaga dalam memilih produk yang terdapat dipasaran. Pastikan produk yang anda beli telah diuji sepenuhnya, mempunyai rekod yang baik dalam pasaran dan yang penting mempunyai kelulusan daripada kerajaan.

 

 

KINI ANDA TIDAK PERLU

BIMBANG LAGI!!

 

Kami ada Penyelesaian Untuk Anda!
 

 

Kelebihan-kelebihan rangkaian produk daripada Sensaoil & Ayuzip:

  • Kilang berstatus Bumiputera & bertaraf GMP

  • Telah di uji di makmal dan diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia dengan setiap produk mempunyai nombor pendaftaran.

  • Mengeluarkan produk untuk kesihatan dalaman lelaki dan wanita

  • Produk utama untuk lelaki adalah Minyak Lintah Sensaoil

  • Produk utama untuk wanita adalah Lotion Perapat dan Pencerah Ayuzip V-Gin Lotion

  • Minyak Lintah ini dihasilkan selepas penyelidikan selama 4 tahun. Disahkan tidak mempunyai kesan sampingan melalui ujian klinikal, dengan kata lain, terbukti selamat.

  • Penjagaan kualiti (quality control) yang ketat untuk setiap botol minyak lintah sensaoil bagi menjaga mutu dan keberkesanannya.

  • Yang paling penting, Minyak Lintah Sensaoil ini berkesan dan efektif. Ianya telah dirasai oleh ramai pengguna semenjak produk ini berada dalam pasaran.

 

 

Untuk Produk Yang Lengkap
Layarilah Syurga Dunia Dengan
Pilihan Produk Sensaoil & Ayuzip

 

 

SENSAOIL (S/M: RM 40.00, S/S: RM 42.00)

Sensaoil diadun dengan gabungan ekstrak lintah yang mengandungi hirudin, pheromone dan histamin. Formula ini juga mengandungi minyak zaitun, lada hitam dan halia. Sensaoil boleh merawat penyakit seperti sakit otot, kekejangan dan sengal-sengal badan. Ia juga berkesan dalam merawat masalah mati pucuk dan lemah tenaga batin. Sensaoil boleh digunakan sebagai rawatan harian penjagaan zakar, diurut 2 kali sehari dengan teknik urutan Sensaoil/Sensa Cream. Teknik urutan tersebut sangat ringkas dan mudah. Apabila anda telah amalkan secara rutin, ia hanya mengambil masa 5 minit setiap sesi. Urut pada waktu pagi dan malam. Anda dinasihatkan tidak membasuh zakar selepas urutan untuk Sensaoil meresap ke dalam kulit melalui epidermis, ke saluran darah. Jangan bimbang kerana ia didatangkan khas dengan pati minyak lavender yang harum dan mengandungi anti-septik.

Lavender juga mengandungi agen penenang dan anda akan dapat merasai kehebatan Sensaoil hanya dalam beberapa saat setelah menyapunya di mana-mana bahagian kulit. Jika Sensaoil disapu pada zakar semasa berasmara, ia juga dapat mengaktifkan clitoris, di mana ia bertindak merangsang libido/ghairah seksual pasangan anda. Sensaoil perlu diamalkan selalu untuk mengelakkan masalah mati pucuk (erectile dysfunction) dan masalah ejakulasi pra-matang (pre-mature ejaculation) atau tidak tahan lama. Selain itu, Sensaoil juga dapat membantu lelaki yang inginkan saiz zakar yang panjang, besar, tegang dan keras. Anda perlu mengurut dengan menggunakan Sensaoil sekerap yang mungkin dalam masa beberapa minggu untuk melihat perubahan pada zakar. Untuk pengetahuan anda formula yang dicipta ini mengambil masa 4 tahun, SensaOil™ ini telah diuji di makmal dan mendapat keluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia dengan bukti No Pendaftaran MAL05092306T.

 

 

Apakah Bahan-Bahan Yang Terdapat Di Dalam

Minyak Lintah SensaOil™?

 

Khasiat Hirudin :

  1. Mengurangkan pembentukan bekuan darah dan melancarkan aliran darah.
  2. Mampu merawat penyakit seperti sejuk tangan, sakit otot, kejang otot dan sengal-sengal badan.

Khasiat Pheromone :

  1. Pheromone merupakan hormon yang mengeluarkan bau yang mampu menarik perhatian pasangan.
  2. Dapat menyelesaikan masalah seperti hubungan kelamin (intercourse).
  3. Meningkatkan hubungan seksual dan mampu merawat mati pucuk.

Khasiat Histamin :

  1. Berfungsi membesarkan diameter saluran darah dan mencergaskan aliran darah.
  2. Dapat menyelesaikan penyakit seperti mati pucuk (erectile dysfunction), rasa dingin terhadap pasangan.
  3. Mampu merawat masalah zakar kecil, mengecut, pendek dan lemah tenaga batin.
     

Apakah ciri-ciri utama Minyak Lintah Sensaoil?

  • Merawat sakit otot, kekejangan dan sengal badan
  • Membesar dan memanjangkan saiz zakar
  • Melambatkan ejakulasi agar tahan lama
  • Memaksimumkan ereksi agar zakar lebih tegang dan keras
  • Merawat lemah tenaga batin dan mati pucuk
  • Melancarkan perjalanan darah
  • Mengurangkan pembekuan darah
  • Membesarkan diameter saluran darah
  • Ransangan seksual melalui bau agar menghairahkan pasangan
  • Menjadi lebih bertenaga dan tidak mudah tewas
  • Mengelakkan penyakit uluran
  • Lebih berkesan jika diurut pada waktu malam

 

Apakah perbezaan Minyak Lintah SensaOil™dan

Krim Lintah Sensacream?

 

  • Minyak Lintah SensaOil™ adalah digunakan untuk mengurut batang zakar mengikut perosedur yang telah di cadangkan.

  • Krim Lintah Sensacream adalah juga untuk kegunaan luar iaitu untuk di sapu sahaja.

  • Minyak lintah SensaOil™ sesuai di urut pada waktu malam pada waktu tenang sebaik-baiknya waktu hendak tidur.

  • Krim lintah sensacream sesuai di sapu pada waktu pagi untuk memberi kesan yang maksimum.

  • Kelebihan terdapat pada minyak lintah SensaOil™ ia dapat merawat sistem saraf lemah, mempertingkatkan tenaga batin dan mati pucuk.

 

Tips-tips.

  • Gunakan sensaoil dan sensa cream secara berselang seli secara konsistem, iaitu saudara kena mendisiplinkan diri supaya tidak tertinggal sehingga ke hari ketujuh bagi mendapatkan perubahan yang jelas. Gunakan secara berturut-turut selama 40 hari.
  • Amalkan penggunaan minyak lintah SensaOil™ pada waktu malam untuk memberikan tekanan stuktur perubahan urat zakar dengan cepat.
  • Amalkan sapu Minyak Lintah Sensa Cream pada waktu siang iaitu semasa hendak ke pejabat atau ke mana-mana saja.

 

SENSACREAM (S/M: RM 40.00, S/S: RM 42.00)

SensaCream adalah gabungan ekstrak lintah, halia, bunga cengkih, lada hitam dan minyak zaitun. Istimewanya formula Sensa Cream dipertingkatkan dengan ekstrak Butea Superba yang sudah terkenal dengan keberkesanan dalam merawat masalah mati pucuk dan lemah tenaga batin. Dengan haruman lavender, ia juga mengandungi antiseptik dan aroma yang mengasyikkan. Sensa Cream sangat berkesan jika digunakan dengan kerap apabila semua bahan aktif dapat menyerap ke dalam epidermis dan masuk ke dalam 6666 saluran darah di dalam zakar. Semua ramuan yang terkandung di dalam Sensa Cream telah diuji di makmal dan terbukti berkesan untuk melancarkan perjalanan darah, mengurangkan pembekuan darah dan membesarkan diameter saluran darah.

 

Dengan hormone pheromone yang terkandung di dalam lintah, ia juga mampu meningkatkan ghairah pasangan anda melalui deria bau. Ternyata Sensa Cream adalah penyelesaian kepada semua masalah lelaki, terutama yang inginkan saiz zakar yang besar, panjang, keras dan tahan lebih lama. Gunakan Sensa Cream dengan teknik urutan Sensaoil/Sensa Cream.

 

Apakah ciri-ciri utama Sensacream?

  • Merawat sakit otot, kekejangan dan sengal badan
  • Membesar dan memanjangkan saiz zakar
  • Melambatkan ejakulasi agar tahan lama
  • Memaksimumkan ereksi agar zakar lebih tegang dan keras
  • Melancarkan perjalanan darah
  • Mengurangkan pembekuan darah
  • Membesarkan diameter saluran darah
  • Ransangan seksual melalui bau agar menghairahkan pasangan
  • Lebih berkesan disapu pada waktu pagi

 

Apakah Perbezaan Minyak Lintah SensaOil™Dan

 Krim Lintah Sensacream?

  • Krim Lintah Sensacream adalah juga untuk kegunaan luar iaitu untuk di sapu sahaja.

  • Minyak lintah SensaOil™ sesuai di urut pada waktu malam pada waktu tenang sebaik-baiknya waktu hendak tidur.

  • Krim Lintah Sensacream sesuai di sapu pada waktu pagi untuk memberi kesan yang maksimum.

  • Kelebihan terdapat pada minyak lintah SensaOil™ ia dapat merawat sistem saraf saraf lemah, mempertingkatkan tenaga batin dan mati pucuk.

     

Tips-tips.

  • Gunakan sensaoil dan sensa cream secara berselang seli secara konsistem, iaitu saudara kena mendisiplinkan diri supaya tidak tertinggal sehingga ke hari ketujuh bagi mendapatkan perubahan yang jelas.Gunakan secara berturut2 selama 40 hari.

  • Amalkan penggunaan minyak lintah SensaOil™ pada waktu malam untuk memberikan tekanan stuktur perubahan urat zakar dengan cepat.

  • Amalkan sapu Minyak Lintah sensa cream pada waktu siang iaitu semasa hendak ke pejabat atau ke mana-mana saja.

 

KLIK SINI UTK TEKNIK URUTAN SENSAOIL / SENSACREAM

 

 

 

SENSA VACUUM PUMP (S/M: RM 80.00, S/S: RM 83.00)

Sensa Vacuum Pump dicipta khas bagi memudahkan lelaki yang ingin merawat zakar, membesarkan saiz zakar serta menegangkan zakar pada tahap maksimum. Ia merupakan alternatif bagi urutan. Jika anda tidak mahir dengan urutan batin, atau inginkan sesuatu yang ringkas dan cepat, Sensa Vacuum Pump adalah pilihan yang tepat.

Selain dapat merawat penyakit mati pucuk (erectile dysfunction) dan ejakulasi pra-matang (pre-mature ejaculation), ia juga terbukti dapat membantu lelaki yang inginkan saiz zakar yang ideal serta ketegangan dan kekerasan yang maksimum. Hanya sapukan Sensaoil atau Sensacream pada zakar dan kemudian pam dengan Sensa Vacuum Pump sekerap yang mungkin. Anda pasti kagum dengan kehebatan pam zakar ini apabila zakar anda bertambah 2 inci dalam masa 2 minggu! (Keputusan purata bagi kebanyakan pengguna Sensa Vacuum Pump).

 

Apakah ciri-ciri utama Sensa Vacuum Pump?

  • Merawat dan membesarkan zakar

  • Menambah diameter dan panjang zakar (sehingga 6 setengah inci panjang dan 6 setengah inci ukur lilit)

  • Memberi ketegangan dan kekerasan maksimum pada zakar

  • Merawat masalah mati pucuk dan ejakulasi pra matang (cepat keluar air mani)

  • Untuk mendapatkan kesan maksimum dan cepat dengan gabungan minyak lintah sensaoil

 

Nasihat

  • Jangan terpedaya dengan membeli pam zakar yang mahal kerana tak kira berapapun harga pam zakar itu fungsi pam zakar tetap sama iaitu untuk mengalirkan darah ke zakar dan menarik zakar dengan kuasa sedutan sekaligus membesarkan zakar.

  • Beserdehana dalam menggunakan pam dan jangan gunakan dengan terlalu kerap. Seelok-eloknya gunakan sebelum melakukan hubungan seks.

  • Pam ini kami sangat syorkan kepada mereka yang mempunyai disfungsi erektil dan tidak mampu menegang. Ianya juga sesuai untuk mereka yang mempunyai saiz zakar yang kecil dan ingin membesarkan zakar.

 

TEKNIK PENGGUNAAN SENSA VACUUM PUMP

 

 

 

SENSA RING VIBRATOR (S/M: RM 40.00, S/S: RM 42.00) 

Sensa Ring Vibrator dicipta khas bagi melazatkan lagi hubungan suami isteri. Direka dengan gabungan teknologi dan inovasi, ia mampu memberikan pengalaman indah dan kenikmatan maksimum bagi setiap pasangan. Dengan bahan silikon berkualiti tinggi dan teknologi getaran yang tahan lama, ia mampu membuat isteri tersayang puas dan mencapai klimaks dengan cepat. Gegaran yang terhasil mampu membuatkan anda menikmati malam bagai tidak dapat dipisahkan lagi.

Geseran cinta yang terhasil di bahagian atas Sensa Ring Vibrator mampu mengaktifkan clitoris wanita, sekaligus menciptakan pengalaman yang tidak dapat dilupakan. Selain itu, Sensa Ring Vibrator menjanjikan daya tahan dan ereksi yang maksimum bagi si suami. Anda pasti menjadi pasangan paling bahagia dan pasti puas dengan Sensa Ring Vibrator.

 

 

Apakah ciri-ciri utama Sensaring?

  • Dicipta khas untuk melazatkan lagi hubungan suami isteri

  • Direka dengan gabungan teknologi dan inovasi

  • Mangaktifkan clitoris wanita

  • Mempercepatkan klimaks wanita

  • Melambatkan ejakulasi agar tahan lebih lama

  • Memaksimumkan eraksi agar lebih tegang

  • Melambatkan proses ejakulasi melalui teori "tambat zakar"

 

Bagaimana ia berfungsi?

 

Sensaring akan disarung ke zakar yang menegang sehingga ke pangkal dengan muncung vibrator menghala ke depan. Apabila vibrator di "on" setiap kali dayungan dilakukan muncung Sensaring akan menyentuh clitoris yang dapat memberikan kenikmatan yang tak terhingga kepada wanita sekaligus mempercepatkan klimaks.

 

 

Nasihat

  • Gunakan sensaring setiap kali ingin melakukan hubungan seks bagi memberi kenikmatan kepada isteri

  • Sesuai untuk mereka yang selalu tewas awal agar mempercepatkan klimaks wanita

  • Basuh dengan bersih apabila sudah digunakan bagi mengelakkan jangkitan

Jadikannya sebagai hadiah istimewa untuk isteri anda. Dia pasti gembira (jangan terkejut kalau kami katakan bahawa pembeli yang paling ramai membeli produk ini dan kebanyakkan pembeli setia adalah wanita).

 

 

 

 

SENSA E-REX (S/M: RM 30.00, S/S: RM 32.00)  - Produk Baru!

SENSA E-REX adalah gel hasil gabungan Butea Superba dan ekstrak lintah dimana ianya mampu menghilangkan rasa ngilu pada zakar, seterusnya melambatkan proses ejakulasi. Ianya juga bertindak menghakis sel-sel kulit yang mati pada zakar dan menghasilkan sel-sel kulit yang baru.

 

Kandungan ekstrak herba bertindak meningkatkan daya rangsangan seksual terhadap pasangan. Mengandungi anti bakteria yang berfungsi menjaga kesihatan zakar, menghilangkan gatal-gatal dan merawat radang kulit. Mempunyai bahan aktif yang melancarkan perjalanan darah ke zakar dan mampu memaksimumkan ereksi agar lebih tegang dan mantap. Juga boleh dipakai sebagai pelincir ketika hubungan intim.

 

 

Cara Penggunaan!

 

Cara Penggunaan, Bersihkan kawasan zakar sebelum menggunakan e-rex. Sapukan e-rex pada kepala zakar dan urat bawah zakar 1 jam sebelum hubungan intim. Tidak perlu cuci sebelum hubungan intim.

 

 

 

 

AYUZIP V-GIN LOTION (S/M: RM 40.00, S/S: RM 42.00)

Terdapat pelbagai jenis produk di pasaran untuk mengetatkan vagina. Namun kebanyakannya diformulakan dengan bahan yang boleh memudaratkan. Sifat semulajadi vagina yang lembut dan lembap menyebabkan bahagian ini amat sensitif dan mudah tercedera sekiranya bergesel dengan bahan yang keras. Biar pun objektif utama adalah untuk mengetatkan vagina, penyapuan losyen ke atas permukaan bibir clitoris adalah memadai. Untuk itu, Lovelorn Lure memperkenalkan Ayuzip V-Gin Lotion yang begitu lembut untuk mengembalikan dara anda. Diadun dengan kebaikan herba manjakani, mas cotek, sireh dan kacip fatimah, resepi istimewa ini diformulakan dengan campuran ekstrak lintah, berfungsi untuk mengeluarkan pheromone yang dapat menarik keinginan seksual pasangan melalui deria bau, memulihkan mati putik dan rasa dingin terhadap pasangan serta melambatkan menopause.

Selain fungsi utama mengetatkan vagina, ia juga dapat menyah-bau, menyah-bakteria, merawat keputihan, mengekalkan pH, memudarkan kesan gelap pada kulit dan mengekalkan warna semulajadi serta mampu merawat kesan kedutan kulit di bahagian intimasi. Ayuzip V-Gin Lotion sangat sesuai untuk diamalkan oleh remaja yang belum berkahwin bagi mengelakkan masalah sakit puan. Sepertimana produk-produk Ayuzip Series yang lain, Ayuzip V-Gin Lotion juga berfungsi untuk meningkatkan ghairah seksual wanita. Jadikan pemakaian Ayuzip V-Gin Lotion sebagai satu kemestian di dalam rutin anda setiap hari dan kembalikan kegemilangan ketika zaman dara anda!

 

Khasiat Manjakani :

  1. Mengecut dan mengetatkan rahim dan peranakan wanita.
  2. Memperbaiki sistem peredaran haid.
  3. Menyembuhkan luka-luka dalaman selepas bersalin.
  4. Membersihkan darah kotor.
  5. Mengatasi keputihan.
  6. Membaiki tisu faraj.
  7. Melicinkan dan memelihara kulit.

 

 

 Khasiat Piper Betle (Sireh Melayu) :

  1. Awet muda.
  2. Mengecutkan tisu-tisu organik.
  3. Membunuh kuman dan bakteria.
  4. Menegangkan tisu-tisu otot dalam vagina.
  5. Mengatasi masalah keputihan.
     
 

Khasiat Crocus Sativus (Bunga Mastaki) :

  1. Membantu pembuangan angin dalam perut.
  2. Menambah tenaga zahir dan batin.
  3. Melancarkan penghadaman.
  4. Mencergaskan minda.
 

 

 

 

 

NIPLITE CREAM AYUZIP (S/M: RM 25.00, S/S: RM 27.00)  Stok Terhad!

 

NIPLITE CREAM AYUZIP mengandungi ekstrak Mulberry yang bertindak untuk menanggalkan sel-sel kulit mati bagi mencerah dan mengembalikan warna puting payudara seperti anak dara. Ianya juga mengandungi Vitamin A, C dan E serta bertindak menghilangkan kedutan dan menegangkan kulit di sekitar puting payudara.

 

Gabungan vitamin A, C dan E juga berfungsi untuk mengekalkan kesihatan kulit puting untuk payudara agar lebih menarik dan mengiurkan. Anda akan dapat lihat kesan yang menakjubkan selepas 10 hari penggunaan berterusan. Disamping itu ianya juga sesuai untuk wanita yang telah berkahwin serta juga sesuai untuk semua jenis kulit. Yang menariknya ianya adalah bebas daripada alkohol.

 

 

Perhatian!

 

NIPLITE CREAM AYUZIP ini adalah untuk kegunaan luaran sahaja. Disyorkan simpan di tempat yang dingin dan kering. Jika terkena pada mata diminta cuci segera dengan menggunakan air yang bersih. Kesan pemakaian adalah berbeza pada setiap pengguna. Perubahan warna mungkin berlaku disebabkan bahan herba yang digunakan. Ianya dijamin selamat untuk dipakai. (Perubahan warna tidak akan mengubah keberkesanan produk).

 

 

Cara Penggunaan!

 

Cara Penggunaan, Bersihkan kawasan puting payudara. Sapukan pada puting payudara 2 kali sehari iaitu pada waktu siang dan malam. Gunakan secara berterusan untuk kesan yang menakjubkan.

 

 

 

 

FACE MAGIC TOUCH (S/M: RM 40.00, S/S: RM 42.00) 

 

Face Magic Touch adalah produk unik 10 dalam 1 dimana ianya sesuai untuk semua peringkat usia, warna dan jenis kulit terutamanya wanita yang mempunyai jenis kulit sensitif. Face Magic Touch adalah bedak asas yang dijamin tanpa kesan sampingan di mana ianya terdiri daripada pelbagai jenis vitamin dan ekstrak buah-buahan. 

 

 

Diantara keajaiban  10 dalam 1 produk Face Magic Touch  ini adalah :

 

  1. Mengandungi SPF 25 PA+++ yang melindungi kulit dari sinar UV.

  2. Kolagen mengembalikan tekstur, struktur dan penampilan kulit muka agar tampak lebih muda dan gebu.

  3. Mengandungi anti-bakteria yang bertindak untuk mengatasi masalah jerawat dan jeragat.

  4. Mengandungi bahan anti-radang yang bertindak untuk mengatasi masalah kulit sensitif.

  5. Mengandungi Arbutin, bahan yang bertindak mencerah dan memutihkan warna kulit.

  6. Mengandungi Cactus dan Sodium Hyaluronate yang merupakan pelembap terbaik.

  7. Mengandungi Vitamin A, C & E iaitu bahan anti-oksida yang menjadikan wajah kelihatan semulajadi, juga mengatasi masalah noda, bintik hitam, pori-pori dan masalah kulit yang lain.

  8. White Clay dan Yeast Extract mengawal sebum untuk mengatasi masalah lebihan minyak pada wajah.

  9. Kalis air, memberikan kesan yang lebih sempurna dan kekal sehingga 16 jam*.

  10. Bertindak sebagai cancealer untuk menutup noda-noda di wajah.

 

Perhatian!

 

Untuk kegunaan luaran sahaja. Jauhkan dari kanak-kanak. Produk ini telah diuji dan sesuai untuk kulit wajah yang tertentu sahaja. Sila ambil perhatian bahawa :

  • Jika terdapat kesan sampingan pada wajah, pengguna dinasihatkan untuk berhenti menggunakan produk dengan serta merta.

  • Hindari daripada permukaan kulit yang luka, bengkak ruam dan sebagainya.

  • Hindarkan dari kawasan mata. Jika terkena pada mata, basuh segera dengan menggunakan air yang bersih.

  • Jika berlaku kesan sampingan, sila dapatkan nasihat doktor.

 

Cara Penggunaan!

 

Cara Penggunaan, Gunakan Face Magic Touch sebagai asas setiap kali sebelum menggunakan make up. Sapu dengan lembut dan ratakan ke seluruh wajah untuk mendapatkan kesan yang ideal dan semulajadi.

 

 

 

**Sensaoil Idaman Setiap Lelaki***

***Ayuzip Igauan Setiap Wanita***

 

 

NANTI DULU SAHABAT YANG DISANJUNGI!

 

Pihak Kami Menawarkan Promosi Hebat

Untuk Anda Semua. Lihatlah Promosi Menarik ini...

Kami Jamin Anda Tidak Akan Mendapat

Harga Sehebat Ini Di Luar.

 

 

PROMOSI ISTIMEWA!!

PAKEJ HARGA JIMAT!!

 

              

Set Promosi Hebat #1

 

Pakej Sensa Oil (RM40.00)

+ Sensa Cream (RM40.00)

+ Sensa Vacuum Pump (RM80.00)

+ Sensa Ring Vibrator (RM40.00)

RM200.00

 

KINI : RM190.00

 

 

   

Set Promosi Hebat #2

 

Pakej Sensa Oil (RM40.00)

 + Sensa Vacuum Pump (RM80.00)

+ Sensa Ring Vibrator (RM40.00)

RM160.00

 

KINI : RM150.00

  

Set Promosi Hebat #3

 

Pakej Sensa Oil (RM40.00)

+ Sensa Cream (RM40.00)

+ Sensa Vacuum Pump (RM80.00)

RM160.00

 

KINI : RM150.00

 

    

Set Promosi Hebat #4

 

Pakej Sensa Oil (RM40.00)

+  Sensa Vacuum Pump (RM80.00)

RM120.00

 

KINI : RM110.00

 

 

Set Promosi Hebat #5

 

Pakej Sensa Oil (RM40.00)

+ Ayuzip (RM40.00) + Sensa Ring Vibrator (RM40.00)

RM120.00

 

KINI : RM110.00

 

 

 

Set Promosi Hebat #6

 

 Pakej Sensa Oil (RM40.00)

+ Sensa Oil (RM40.00)

+ Sensa Cream (RM40.00)

RM120.00

 

KINI : RM110.00

 

 

   

Set Promosi Hebat #7

 

 Sensa Vacuum Pump (RM80.00)

+ Sensa Ring Vibrator (RM40.00)

RM120.00

 

KINI : RM110.00

 

 

Set Promosi Hebat #8

 

 Pakej Sensa Oil (RM40.00)

+ Sensa Cream (RM40.00)

RM80.00

 

KINI : RM75.00

 

 

Set Promosi Hebat #9

 

Pakej Sensa Oil (RM40.00)

+ Ayuzip (RM40.00)

RM80.00

 

KINI : RM75.00

 

Perhatian! Utk pembeli Sabah & Sarawak, Harga Promosi  telah diberikan dimana harga pembelian adalah sama dengan harga di semenajung malaysia. promosi ini adalah terhad & hanya sementara sahaja. bertindak sekarang sebelum harga promosi tAMAT!

 

Nanti Dulu...

Perhatian! Kami Ada Bonus PERCUMA!

Jika Anda Memesan Sekarang"

 

THIS VCD/DVD IS STRICTLY FOR EDUCATIONAL PURPOSE ONLY

 

VCD/DVD "The Lovers Guide"

 

VCD/DVD "The Lovers Guide" ini adalah hasil kajian dengan secara teliti dan telah diterjemahkan kepada masyarakat umum betapa pentingnya hubungan jimak bagi setiap pasangan yang berkahwin dan ianya adalah hasil analisis dan kajian dari pakar terkenal iaitu Dr. Dawn Harper. Tahukah anda bahawa ramai pasangan yang telah berkahwin gemar melakukan jimak di dalam 1 hingga 3 posisi sahaja. VCD/DVD "The Lovers Guide" ini menunjukkan anda 60 positions baru yang dibawa khas dari pakar-pakar seluruh dunia. Explorasilah rahsia berjimak didalam melakukan perhubungan seks bersama pasangan anda. Alamilah rahsia alam rumahtangga dalam melakukan jimak dengan lebih berkesan serta efektif terhadap pasangan anda.

 

SANGAT TERHAD!

 

Mengapa bonus ini yang sangat penting untuk anda?

 

Anda mungkin beranggapan tidak memerlukannya pada masa ini. Tetapi saya pasti anda akan menyesal jika tidak mempelajari ilmu jimak ini. Anda carilah diluar sana dan saya pasti anda tidak akan dapat produk yg saya tawarkan ini. Ingat! Bonus yg saya tawarkan ini tiada di pasaran luar. Tawaran bonus hebat ini hanya utk sementara waktu sahaja....

 

Setelah mengamalkan sensa & ayuzip anda pasti mahu mencuba kerbekesanannya. Anda pasti jemu jika melakukan jimak dgn cara yang lama atau "old fashion". Dengan bonus yg diberikan ini, kini anda mampu tersenyum lebar dan puas apabila bersama.

 Panduan untuk kebahagian anda yang berpanjangan. Senang di pelajari.

Anda cuma perlu tontonnya sahaja.

Sangat sesuai untuk meningkatkan hubungan intim dengan pasangan. Sehingga 60 posisi baru utk anda dan isteri anda. Berbagai info dan panduan berguna.

Ianya pemberian PERCUMA khas untuk anda. Anda pasti perlu membelinya jika mendapatkannya ditempat lain dengan

harga melebihi RM89.

 

Tetapi di sini khas untuk anda RM0 (PERCUMA!) dengan

setiap pembelian RM60 ke atas.

 

 

Tidak perlu bercerita banyak lagi. Semua org sudah kenal Produk Sensa dan Ayuzip ini. Di TV, suratkhabar dan majalah telah diwawarkan kehebatan produk ini. Satu MALAYA dah

kecoh dengan produk ini...

 

 

Dapatkan Info PERCUMA

"Rahsia Kehebatan Amalan Sensa & Ayuzip ini

serta Tips & Rahsia Rumahtangga & Promosi Yang Ditawarkan.. Rugi Kalau Tak Memilikinya"

Cuma taipkan nama serta alamat e-mel anda yang sah.

Kemudian klik butang "Daftar Sekarang!"

:
:
                       

Dalam beberapa saat anda akan menerima e-mel balasan dari kami.

Periksa e-mel anda dalam Inbox. Jika tiada, sila periksa dalam Spam/Bulk folder. Alamat

e-mel anda adalah kerahsiaan kami. Kami menghormati hak keperibadian anda dan kami membenci SPAM!

 

 

Yang ingin membantu,

 

Yang benar,

 

 

 

P.S: Kepada sang isteri yang menderita, suami anda mungkin malu-malu kucing untuk mencari produk seperti ini. Jangan kusutkan suami lagi, diam-diam hadiahkan saja produk ini kepadanya semoga "Anunya" bertambah segar. Kepada sang suami! kasihanlah isteri anda! Bimbang dia 'makan luar' disebabkan anda 'tak beres'. Harap tak berlaku macam tu, tapi kalau terjadi, itu salah anda!

 

P.P.S: Bandingkan dengan produk lain dari segi harga, kualiti, sukatan, tak berbau, sejarah, siapa yang menggunakannya, memang sangat berbeza! Apa? Nak jumpa tukang urut? Cubalah buat kira-kira sikit. Berapa dia caj? 'Produk Sensa' ini berapa? Teknik urutan hampir sama jer, tapi di sini berapa banyak yang anda akan jimat, belanja dan maruah.

 

P.P.P.S: Untuk sang isteri pula jika anda hendak ketatkan vagina, hilangkan bau faraj wanita, melambatkan menopause, merawat kesan kedutan pada faraj, peluang untuk dapatkan zuriat dan inilah tempatnya. Anda tidak perlu runsing lagi terhadap diri anda. Jika anda amalkan amalan ayuzip ini saya pasti anda akan jadi muda semula dan kembali dara.

Anda juga akan dapat menegangkan payudara dan punggung anda yang jatuh dan mengendur ini. Bila semua dah MANTOP suami anda akan bertambah sayang pada anda. Anda sahaja yang mampu mengubah diri anda.

 

 

SMS: +6016-2228246

E-Mel: admin@sensaoil.net

 

 

 

Sebarang bentuk penulisan dan persembahan dalam laman web ini tidak boleh diulang cetak

samada secara elektronik ataupun konvensional tanpa kebenaran pemilik. Hakmilik Terpelihara® 2009